سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری سارق حرفه ای در قوچان

سارق حرفه ای با 16 فقره سرقت در قوچان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی قوچان گفت : در پی چند فقره کیف قاپی توسط چهار جوان موتور سوار در محدوده خیابان های هسته مرکزی شهر قوچان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری 11 طالقانی این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ رضا قدمگاهی افزود : تیم دایره تجسس کلانتری 11 با بررسی شگردهای سرقت و اظهارات مالباختگان به فردی سابقه دار به نام وحید (23 ساله) مظنون و پس از جمع آوری مستندات کافی با هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش واقع در خیابان رازی این شهرستان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد : ماموران پلیس در این عملیات در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعدادی اموال مسروقه شامل دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی 3 حلقه لاستیک خودرو ، 3 عدد باتری خودرو ، دو دستگاه ضبط و پخش حدود و یک دستگاه آبگرمکن دیواری ، یک دستگاه بخاری گازی ، لوازم ساختمانی ، مقدار 20 کیلو گرم گردو و ... مدارک شناسایی و هویتی مالباختگان کشف کردند .

فرمانده انتظامی قوچان گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 6 فقره کیف قاپی ، 4 فقره کش روزنی از مقابل مغازه ها ، 2 فقره سرقت اماکن خصوصی و 4 فقره سرقت محتویات خودرو که در مجموع 16 فقره سرقت در محدوده خیابانی های ناصر خسرو ، امام خمینی ، یعقوب آباد و خیابان عطاران شهر قوچان با همدستی 3 نفر دیگر از دوستانش اعتراف کردند.

سرهنگ رضا قدمگاهی با اشاره به دستگیری همدستان متهم که همگی دارای سوابق متعدد کیفری می باشند خاطر نشان کرد : با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام//ح.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.