سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوند:پاقدم پسرم برای پرسپولیس خوب بود/نفتی ها را به تاج سپرده ام

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پاقدم پسرم برای پرسپولیس خوب بود و از این بازی به بعد او را به ورزشگاه می آورم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل سایپا در حالی که همراه با پسرش به میکسدزون آمده بود، گفت: پاقدم پسرم برای ما خوب بود. به پسرم قول داده‌ام از این بازی همیشه او را به ورزشگاه بیاورم.  
 
وی درمورد کارت زردی که از داور بازی دریافت کرد، اظهار داشت: زاهدی فر کاملا بی ربط به من کارت داد. بازیکن ما روی زمین افتاده بود و به همین دلیل بازی را نگه داشتم. به هیچ وجه نمی خواستم وقت تلف کنم و نباید کارت می گرفتم. حامد لک کل دقایق نیمه اول را تلف کرد. در نیمه دوم 25 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و نیاز بود بازی را کند کنم. تمام دروازه بان ها در چنین وضعیتی این کار را انجام می‌دهند.
 
بیرانوند درباره اخراج فرشاد احمدزاده گفت: داور به درستی احمدزاده را اخراج کرد. در کل داوری خوبی شاهد بودیم.
 
دروازه بان پرسپولیس در مورد بحث پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه نفت تهران بیان کرد: همه چیز را به تاج سپرده‌ام. اصلا نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. گلرخسار همه جا خودش را مالک باشگاه نفت معرفی می‌کند اما در زمان پول دادن، می‌گوید سند باشگاه به طور کامل به نام ما نخورده است. زمانی که نفت بازی سنگینی دارد کنار دایی می‌آیند و خودشان را بزرگ می کنند. از باشگاه نفت شکایت کرده و همه چیز را به تاج و حسن‌زاده سپرده‌ام. چند روز قبل هم جلسه خوبی بین نفتی های قدیمی با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.