سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تبعیت از ولایت‌فقیه در شهید کاظمی مثال زدنی بود

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه در شهید کاظمی مثال زدنی بود و قطعاً مهمترین پیام همه شهدا تبعیت و پیروی از ولایت فقیه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید محمدصادق ابطحی عصر امروز در یازدهمین سالگرد شهدای عرفه اظهار کرد: شهدا از جایگاه والایی برخوردار هستند و صحبت درباره شهدا کار بسیار دشواری است.

وی افزود: شهید کاظمی و امثال او مشعل‌های فروزانی هستند که برای همیشه نورافشانی کرده و باعث هدایت مردم هستند؛ عبادت و بندگی خداوند، پیروی از اهل‌بیت (ع)، اقامه نماز اول وقت، اخلاص در عمل و دوری از خودنمایی ازجمله ویژگی‌های برجسته شهید احمد کاظمی بود.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه گفت: خاکی و بی‌ریا بودن، شجاعت و پیشگامی در کارها، اقتدار و امنیت‌آفرینی از دیگر ویژگی‌های شاخص شهید احمد کاظمی بود.

وی تصریح کرد: وی برای انجام مأموریت‌های الهی پیشگام بود که مقام معظم رهبری این شهید را با عنوان فرمانده شجاع یاد کردند و این فرموده ایشان برای همه‌ حجت است؛ شهید کاظمی بزرگ‌ترین عملیات‌ها را در دفاع مقدس رهبری می‌کرد.

ابطحی خاطرنشان کرد: حفظ عزت، اقتدار، انقلاب و سربلندی در برابر دشمن درگرو تبعیت از ولایت و رهبری است و کسانی که از خط رهبری خارج می‌شوند و سرمایه‌های نظام را بر باد می‌دهند قطعاً سرانجامی جز سرافکندگی نخواهند داشت.

وی تعهد نسبت به کار، دین، انجام‌وظیفه، مأموریت، امر به ولایت تعهد را از دیگر شاخصه‌های بارز شهید کاظمی دانست و یادآور شد: کمتر می‌شد شهید کاظمی در جلسه‌ای حاضر شود و دوران دفاع مقدس و یاد شهدا را متذکر نشود.

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه عنوان داشت: شهید کاظمی در سرکشی‌ها از پادگان‌ها، جویای حال سربازان و نیروهای زیرمجموعه خود می‌شد؛ تبعیت از ولایت‌فقیه در شهید کاظمی مثال زدنی بود و قطعاً مهمترین پیام همه شهدا تبعیت و پیروی از ولایت فقیه است.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.