سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی

استاندار چهارمحال و بختياری با صدور پيامی، از حضور پرشور مردم در مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سليمانی استاندار چهارمحال و بختياری در پیامی از حضور پرشور مردم استان در مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی كرد.

در این پیام آمده است:

بار ديگر مردم سرافراز و قدردان استان چهارمحال و بختياری با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام، حماسه ای عظيم از حضور توأم با همدلی و وفاداری خلق كردند. حضوری كه نشان از قدردانی مردم از بيش از ۶۰ سال مجاهدت ستودنی حضرت آيت الله اكبر هاشمی رفسنجانی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران داشت.
 
اين حضور باشكوه مردم قدرشناس چهارمحال و بختياری، مهر تأیيدی بر خدمات ماندگار اين مجاهد خستگی ناپذير است كه همه عمر خود را چه در سال های مبارزه برای پيروزی انقلاب و چه عرصه سازندگی، در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد.

مردم نشان دادند كه هميشه به آرمان های انقلاب اسلامی، بزرگان نظام و مسئولان خدمتگزار خود وفادار هستند و اينجانب، با عرض تسليت مجدد ارتحال يار و ياور امام خمينی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از حضور باشكوه عموم قشرهای مختلف مردم شهيد پرور و عزادار و مسئولان چهارمحال و بختياری در مراسم بزرگداشت مرحوم حضرت آيت الله هاشمی رفسنجانی صميمانه سپاسگزاری می نمايم.

گفتنی است: مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه ۹۵ از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، و با شرکت پرشور مسئولان، اقشار مردم انقلابی، ولایت‌مدار و قدرشناس و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی استان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، عصر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۹۵ و در سن ۸۲ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران، دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.