سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

9 کشته و زخمی در انفجار امروز بغداد

یک منبع در پلیس عراق روز چهارشنبه اعلام کرد که انفجار خودروی بمبگذاری شده در منطقه البیاع در جنوب بغداد 2 کشته و 7 زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، در  انفجارامروز بغداد علاوه بر کشته و زخمی شدن 9 نفر، 4 دستگاه خودرو نیز در آتش سوخت.

طبق اعلام یک منبع در پلیس عراق، نیروهای امدادی عراق برای انتقال زخمی ها به بیمارستان در منطقه حضور یافته و نیروهای پلیس نیز محل حادثه را محاصره کردند.

پایتخت عراق طی روزهای گذشته بارها شاهد انفجارهای متعدد بوده است تا جایی که اخیرا برخی شخصیت های سیاسی و نمایندگان در پارلمان عراق، خواستار بازنگری در تدابیر امنیتی بغداد شده اند و عده ای از نمایندگان نیز تهدید به فراخوان فرماندهان ارشد امنیتی به پارلمان کرده اند.

از طرفی برخی گزارش های اطلاعاتی دستگاه های امنیتی عراق نیز حاکیست که گروه تروریستی داعش برای تحت تاثیر قرار دادن عملیات موصل که حلقه محاصره را بر این گروه تروریستی تنگ کرده است، تمامی هسته های خفته خود را در بغداد و دیگر مناطق عراق فعال کرده به امید اینکه شاید از فشار عملیات نظامی نیروهای عراقی بر خود در موصل بکاهد.

عملیات آزادسازی موصل در مهرماه با حضور حدود یک هزار نیروی عراقی، کرد و نیروهای مردمی شیعه آغاز شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.