سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پیام تسلیت استاندار کرمان در پی درگذشت ولی نیا

استاندار کرمان طی پیامی درگذشت (علی ولی نیا) مدیرکل سابق زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان را به خانواده ‌ داغدارشان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی طی پیامی درگذشت (علی ولی نیا) مدیرکل سابق زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان را به خانواده ‌ داغدارشان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

خانواده محترم ولی نیا
سَلامٌ عَلَیْکُمْ بِما صَبَرْتُمْ
خبر درگذشت علی ولی نیا مدیرکل سابق زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان که همه عمر پربرکت خویش را در سنگرهای مختلف به خدمت صادقانه و خالصانه پرداخت، موجب تالم و تاثر خاطر گردید، لکن در سایه توکل و تمسک به خدای منان و هدیه صبوری او و تامل در گلواژه آسمانی ((الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ )) سکینه و آرامشی برای دلهای داغدار و بی قرار فراهم خواهد شد.
اینجانب این مولمه را به خانواده داغدار و کلیه همکاران اداره کل زندانهای استان و سایر بستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای بازماندگان طول عمر و صبر جمیل و برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهی و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت می نمائم.
علیرضا رزم حسینی

علی ولی نیا چهارم مرداد 1344 در شهر اختیارآباد از توابع شهرستان کرمان متولد شد و سپس با حضور فعال در جبهه های حق علیه باطل به درجه جانبازی (25درصد جانبازی) نائل آمد.
وی پس از پایان هشت سال جنگ تحمیلی به استخدام سپاه پاسداران درآمد و مدت هفت سال در آن مجموعه خدمت نمود تا اینکه 25 تیر1368 فعالیت خود را در قوه قضاییه (اداره کل زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی در مسئولیت های مختلف ادامه داد و 1 شهریور 1395 به درجه بازنشستگی نائل آمد.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.