سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

همکاری شهرداری خرم آبادوتبلیغات اسلامی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: شهرداری خرم آباد و اداره تبلیغات اسلامی لرستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهر همکاری می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام سعید مهدوی امین صبح امروز در نشست مشترک با مسئولان شهرداری خرم آباد با موضوع بررسی نقش روحانیت در مشارکت شهروندان به ویژه در حذف تکدی گری و دست یابی به شهر بدون‌ گدا، با اشاره به فعالیت های گسترده عمرانی و فرهنگی شهرداری خرم آباد در سالیان اخیر گفت: حقیقتا شهرداری خرم آباد در ۲ سال گذشته خیلی کار کرده و چهره شهر قابل مقایسه با سال های قبل نیست.
 
وی با تاکید بر نقش و اهمیت نهاد شهرداری در سطح جامعه تصریح کرد: شهرداری یکی از ارگان های مهم‌ و تاثیر گذار کشور است و اگر بخواهیم رضایتمندی مردم را کسب کنیم باید توجه بیشتری به این نهاد داشته باشیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان یادآور شد: در خصوص رفع مشکل تکدی گری در شهر خرم آباد نیز برنامه هایی را در دستور کار قرار می دهیم.
 
حجت الاسلام مهدوی امین با تاکید بر ضرورت تمرکز بر رفع آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، تکدی گری و ... گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی که حوزه فعالیت فرهنگی و اجتماعی گسترده ای دارد می تواند در این حوزه به خوبی ورود کند.
 
وی با اشاره به اینکه ریشه یابی و رفع معضلات اجتماعی با توجه به تاکیدات ویژه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در این رابطه در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: دستگاه ها و ادارات ذی ربط در حوزه فعالیت های فرهنگی همچون شهرداری می توانند در تعامل با اداره کل تبلیغات اسلامی گام های اساسی و محکمی را در رفع آسیب های اجتماعی بردارند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه مشکلات عمیق در حوزه آسیب های اجتماعی به طور عمده در مناطق کم برخوردار بروز می یابد و متاسفانه اعتبارات در نظر گرفته شده در این حوزه نیز اندک است، تصریح کرد: در این شرایط تعامل دستگاه ها و هم افزایی آنان می تواند بخش عمده ای از مسیر رفع مشکلات را هموار کند.
انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.