سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلماس؛

صرف اعتبار بالغ بر 10 میلیاردریال برای تعریض ورودی جاده ارومیه –سلماس

طرح ساماندهی ورودی ضلع جنوبی شهرسلماس بااعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال اجرا می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سرپرست شهرداری سلماس از اجرا ی تعریض راه و طرح ساماندهی ورودی ضلع جنوبی شهر سلماس خبر داد.

رضا رسول نژاد گفت:روانسازی ترافیک و ساماندهی ورودی شهر با توجه به حجم بالای آن ها جزء اولویت های شهرداری سلماس است.

وی افزود : در ورودی ضلع جنوبی شهر سلماس نیز از سمت ارومیه این نیاز به شدت احداث می شد و با توجه تعداد آمار بالای تصادفات که در این مسیر بروز میکند ، مقرر شده است پروژه مشارکتی تعریض راه و ساماندهی ورودی شهر ،حدفاصل کمربندی آذربایجان تا میدان شهید طالعی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی اجرا شود.

به گفته رسول نژاد این پروژه به طول 1/5کیلومتر اجرا می شود که از هفته های آینده شهرداری سلماس زیر سازی و اجرای ابنیه فنی را اجرا خواهد کرد واداره کل راه و شهرسازی هم به صورت تامین قیر رایگان برای این پروژه مشارکت خواهد داشت.

وی افزود : این طرح با صرف اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال اجرایی خواهد شد که از هر طرف جاده ورودی شهر به مفدار 8 متر تعریض خواهد شد و تا پایان سال جاری عملیات زیرسازی به پایان و در اوایل سال آتی شاهد بهره برداری کامل از این پروژه خواهیم بود.

سرپرست شهرداری سلماس افزود : امسال در مجموع 203 میلیارد ریال بودجه در اختیار شهرداری سلماس قرار گرفته است که 106 میلیارد ریال از این مبلغ نیز جزو هزینه های می باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: جاده ، تعریض ، ارومیه ، سلماس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.