سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین تحولات میدانی سوریه؛

مقابله ارتش سوریه با هجوم تروریست‌ها در حومه شمالی حمص/ حمله مسلحانه به فوعه و کفریا

ارتش سوریه با هجوم جبهه النصره برای قطع مسیر ارتباطی حمص-سلمیه مقابله کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروی های مسلح سوریه هجوم تروریست‌های جبهه النصره را برای قطع مسیر ارتباطی حمص-سلمیه در محور عزالدین- قنیطرات در حومه شمالی حمص ناکام گذاشتند.

نیروی هوایی و توپخانه‌ای ارتش سوریه با هدف قرار دادن این تروریست ها  23 نفر از جمله " ابو حمزه جولانی و خادر دردر" دو سرکرده جبهه النصره را به هلاکت رساندند و 5 خودروی مجهز به سلاح سنگین را منهدم ساختند.

نیروهای سوریه همچنین محورهای ارتباطی تروریست های جبهه النصره را و در منطقه سطحیات در حومه سلمیه هدف قرار دادند. در این حملات شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

در حومه شرقی حما نیز ارتش سوریه مقر تروریست های جبهه النصره را در تلول الحمر هدف قرار دادند. در این عملیات 7 تروریست به هلاکت رسیدند و 3 خودروی مجهز به سلاح سنگین منهدم شدند.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین تروریست های داعش را در حومه شرقی حلب در روستاهای "رسم الحرمل و حرمله" که قصد هجوم به دانشکده هوایی را داشتند، هدف قرار دادند. در این عملیات نیز 8 خودروی زرهی منهدم و شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

همچنین در حمله مسلحانه تروریست ها به دو شهرک تحت محاصره فوعه و کفریا در حومه شمالی ادلب، شماری از غیرنظامیان کشته و زخمی شدند.




انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.