سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

گشایش 4 نمایشگاه بین المللی مرتبط با لوازم خانگی در مشهد

چهار نمایشگاه بین المللی مرتبط با لوازم خانگی دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد  گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری، ششمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و موکت و کفپوش و نیز هشتمین نمایشگاه تخصصی منسوجات خانگی به صورت همزمان برپا شده اند.

محسن ارکانی افزود: در چهار نمایشگاه 200 شرکت داخلی و خارجی در قالب 600 غرفه در فضای نمایشگاهی به مساحت 10 هزار متر مربع حضور دارند.

وی ادامه داد: این شرکتها محصولات خود را در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی، فرش و موکت، انواع ظروف، بخاری و آبگرمکن، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی، منسوجات خانگی و لوازم صوتی تصویری در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

او گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاهها از تولیدکنندگان داخلی از استانهای مختلف، نمایندگی محصولات خارجی در ایران و نمایندگان مستقیم از کشورهای چین، ترکیه، مالزی، کره و تایلند هستند.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری، ششمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و موکت و کفپوش و نیز هشتمین نمایشگاه تخصصی منسوجات خانگی از 20 تا 24 دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد برپاست.


انتهای پیام//ف.ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.