سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پیام تسلیت جامعه ورزشی استان اصفهان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

جامعه ورزشی استان اصفهان همچون دیگر اقشار جامعه ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام(ره) و رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جامعه ورزشی استان اعم از مدیران، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان، داوران و ورزشکاران که در بسیاری از میادین ملی و جهانی پیشتاز هستند، همچون سایر اقشار استان و کشورمان از دیشب تاکنون با انتشار پیام های تسلیت، یاد و نام یاور همیشگی امام راحل را گرامی داشتند.
باشگاه های فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن، گیتی پسند و ریف اصفهان در پیام های جداگانه ارتحال یار دیرین امام (ره) را تسلیت گفتند.
هیات های مختلف ورزشی در استان اصفهان نظیر هیات انجمن های ورزشی مشتمل بر 17 کمیته ورزشی از جمله ورزش های هوایی، والیبال،دو و میدانی، تنیس روی میز و همچنین کمیته ورزشی انجمن صنفی روزنامه نگاران و نویسندگان استان نیز با انتشار پیامهای جداگانه، این ضایعه را تسلیت گفته اند.
خبر ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیشب تاکنون همچنان در صدر اخبار و مطالب فضای مجازی و رسانه ای گروه های مختلف ورزشی استان اصفهان نیز قرار دارد.
انتشار کلیپ ها، مصاحبه ها، سخنان و تصاویر مختلف از یار دیرین امام و رهبری، در شبکه های اجتماعی ورزشی از دیشب بطور مداوم ادامه دارد و بسیاری از کاربران نیز با انتشار پیام تسلیت شخصیت ها و چهره های کشور، غم خود را از این واقعه نشان داده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در پیامی، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
محمد سلطان حسینی در پیام خود اعلام کرد: یار دیرین امام و رهبری، مجاهد نستوه آیت الله هاشمی رفسنجانی، شخصیت بزرگی که سال ها برای خدمت به نظام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، به دیدار معبود شتافت و ایران را مبهوت و سوگوار کرد.
وی در این پیام تسلیت اضافه کرد: ارتحال یار صدیق امام که عمر پربرکت خود را در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی طاغوت و پس از آن در مسئولیت‌‏های خطیر سیاسی صرف کرد، ضایعه ای جبران ناپذیر است که باید در برابر آن صبر و همبستگی ملی را پیشه کرد.
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که بدلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود دیشب چشم از جهان فروبست.
آیت الله هاشمی در ذهن میلیون ها تن در قامت سردار سازندگی کشور در سال های پس از هشت سال دفاع جانانه نقش بسته و شخصیتش با قهرمان اثرماندگارش «امیر کبیر» پیوندی معنادار در تاریخ ایران برقرار ساخته است.
او در میان مردان عرصه سیاست ایران نماد اعتدال بود؛ اعتدالی که نه تنها در گفتار بلکه در اندیشه سیاسی اش نیز نهادینه شده بود.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.