سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

حمایت از طرح ها و ایده های برتر دانش بنیان

مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری خراسان :حمایت از طرح ها و ایده های برتر که دور نمای آینده آنها به سمت مرکز رشد است از رسالت های مرکز نوآوری می باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر عباس پورزکی ، با بیان این مطلب گفت : از سال 1389تاکنون بیش از 600 طرح در این سال ها مورد ارزیابی کمیته نوآوری این مرکز قرار گرفته است که از این تعداد حدود 250 طرح مورد تایید واقع شده که تسهیلات بلاعوض بین 800،000 تا 1،500،000 تومان برای ساخت نمونه اولیه به صاحبان طرح و ایده پرداخت شده است .
مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری خراسان ادامه داد : عملکرد ما با اهداف اولیه مرکز نوآوری هماهنگ می باشد و از افرادی که طرح ها و ایده های قابل اجرا دارند ولی هنوز بدلیل مشکلات مالی نمونه اولیه ندارند حمایت می کنیم .

دکتر پورزکی خاطرنشان کرد : از سال 1389 تاکنون فرهنگ نوآوری را با تاسیس 14 دفتر در مشهد و شهرستان های استان توسعه دادیم تا انشالله بتوانیم گام بلندی برای این مهم در استان و کشور برداریم .

او دغدغه های مالی و بروکراسی اداری را از بزرگترین موانع رشد شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و افزود : اگر مسولین نظام به این امر توجه کنند و سعی در تسهیل امور اداری در جهت تاسیس یا رشد شرکت های دانش بنیان و فناور داشته باشند تحول عظیمی در این حوزه بوجود می آید .
مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری خراسان همچنین در پایان گفت : امیدواریم میزبان خوبی برای صاحبان ایده های نو در پارک علم و فناوری خراسان باشیم و با مشاوره صحیح و کاربردی به رشد ، توسعه و معرفی محصولات فناورانه به حامیان مالی جهت تولید انبوه کمک کنیم .
انتهای پیام// ا ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید.طرح وایده زیادی دارم اماسرمایه اولیه راندارم لطفا کمکم کنید