سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر:

فعالیت 225 واحد مرغداری در استان بوشهر

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: 225 واحد مرغداری در استان فعال هستند که از این تعداد 43 مرغداری در سال‌های گذشته غیرفعال شده که با ارائه تسهیلات به مرغداری‌ها 6 واحد مجدداً فعال شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی منوچهری گفت: با توجه به اینکه راه اندازی و فعالیت مجدد واحد های دامی یکی از راه های ایجاد اشتغال در استان بوشهر است، در این راستا واحد های دامی غیر فعال در استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت و از تعداد 43 مرغداری غیر فعال استان شش مرغداری امسال مجدد فعال شدند.

وی گفت: 225 واحد مرغداری در استان بوشهر فعال هستند که از این تعداد 43 مرغداری در سالهای گذشته غیر فعال شدند که با ارائه تسهیلات به مرغداری ها شش واحد مجدد فعال شدند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه 90 درصد از اعتبارات پیش بینی شده برای مرغداری‌ها به حساب آنها واریز شده افزود: سال جاری مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پشتیبانی دام و مرغداری‌ها اختصاص داده شد که از این میزان تنها 600 میلیون تومان باقی مانده و مابقی به حساب آنها واریز شده است.

منوچهری خاطر نشان کرد: اکنون 80 درصد از واحد های مرغداری در استان بوشهر فعال هستند و تنها 20 درصد آنها تعطیل شده است.

وی با بیان این که مشکلی در تامین گوشت مرغی تا پایان سال جاری در استان بوشهر نخواهیم داشت ادامه داد: در حال حاضر حدود دو میلیون قطعه مرغ دراستان بوشهر جوجه ریزی شده است.

انتهای پیام/ ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.