سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

هاشمی رفسنجانی تمام عمرش را وقف انقلاب اسلامی

فرماندار نجف‌آباد و نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرماندار و نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

سهراب مظفرنجفی معاون استاندار و فرماندار نجف‌آباد در این پیام تسلیت تصریح کرده است: خبر درگذشت جانسوز مجاهد نستوه، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، یاور دولت تدبیر و امید و سردار سازندگی کشور که همه عمر خود را وقف انقلاب اسلامی و آبادانی ایران عزیز در همه عرصه‌ها نمودند موجب تأثر و تألم شدید خاطر گردید.

مظفر نجفی در ادامه تصریح کرد: اینجانب با تسلیت این مصیبت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه، و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری، بیت شریف آن فقید سعید، علما، مراجع، فضلا، طلبه‌های حوزه‌های علمیه و تمامی مردم ایران اسلامی و اهالی متدین و شهیدپرور نجف‌آباد عرض تسلیت و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده و بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون نیز در پیام خود آورده است: رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که از ابتدای نهضت اسلامی تا روز آخر حیاتشان به انقلاب و نظام خدمت کردند و درگذشت ایشان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: ضایعه درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انقلابی و مجاهد نستوه و یار دیرین امام خمینی رحمت‌الله علیه و مقام معظم رهبری را خدمت مردم شریف شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون تسلیت میگویم انشالله در جوار رحمت الهی قرار گیرند.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.