سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

احتمال تعطیلی مدارس رفسنجان در روز چهارشنبه

مدارس شهرستان رفسنجان احتمالا در روز چهارشنبه نیز تعطیل است و امتحانات نهایی مدارس به قوت خود باقیست و در زمان مقرر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: برای حضور راحت‌تر مردم رفسنجان در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۳۰ دستگاه اتوبوس عصر امروز به سمت تهران حرکت می‌کند.

حمید ملانوری با بیان اینکه فضاسازی شهر رفسنجان و شهر بهرمان به سمت عزای عمومی در حال انجام است افزود: گروه‌های مختلف مردمی از شب گذشته اعلام آمادگی کردند و پیگیر برنامه‌های ستاد هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای حضور راحت‌تر مردم رفسنجان در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی 30 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است خاطر‌نشان کرد: این اتوبوس‌ها عصر امروز از ساعت 16 در قالب یک کاروان به سمت تهران و محل تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حرکت می‌کنند.

ملانوری با بیان اینکه خانواده و بستگان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از جمله خواهر ایشان که مادر شهید شریفیان نیز هستند در شهر بهرمان زندگی می‌کنند گفت: مراسم بزرگداشت و درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از شهرهای تهران، قم و کرمان در رفسنجان و شهر بهرمان نیز برگزار می‌شود که زمان دقیق آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.