سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

آغاز تغییر اسامی خیابان های خرم آباد به نام شهدا

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: معابر شهری تغییر نام یافته خرم آباد دوباره به نام های قبلی خود که عناوین شهدا بودند، نامگذاری می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سردارکشکولی گفت: در نشست شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان لرستان نامگذاری مجدد معابر شهری تغییرنامه یافته خرم آباد مصوب شده است.

وی افزود: طبق این مصوبه معابری که در گذشته مزین به نام شهیدان استان لرستان بوده و به تازگی به نام گلها و سایر اسامی تغییرنام یافته اند، دوباره به نام شهیدان ثبت می شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: البته نام شهدا به طور کامل از تابلوهای شهری حذف نشده اما با حجم بسیار کوچکتری نسبت به نام های جدید در زیر آن نوشته شده است.

وی افزود: طبق قراردادی که با شهرداری بسته شده، این نهاد موظف است تا پایان امسال تمام معابر مورد نظر را تغییر نام دهد.

سردار کشکولی تعداد این معابر را یکهزار کوچه و خیابان عنوان کرد و گفت: از این تعداد 130 مورد آن تاکنون تغییر نام داده شده است.

وی با اشاره به احتمال بروز اختلالاتی در تحویل مرسولات پستی پس از اجرای این طرح افزود: در مورد این موضوع نیز برنامه ریزی شده است بدین صورت که نام های قبلی به صورت کامل از تابلوهای راهنما پاک نمی شود ودر زیر اسامی اصلی نوشته خواهند شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.