سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

مدیرکل ورزش و جوانان رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در پیامی ارتحال مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عبدالرحمان قاسمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در پیامی ارتحال یار دیرین انقلاب مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

رحلت جانگداز حضرت آيت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب و رهبری معظم (دام ظله) موجی از غم و اندوه را در کشور رقم زد.

بی شک نقش بی بدیل اين مجاهد نستوه در مبارزه با رژيم ستمشاهی، شكل گيری و پيشبرد نهضت اسلامی به رهبری امام راحل عظيم الشأن (ره) و همچنين خدمات ارزشمند ايشان بعد از پيروزی انقلاب اسلامی در جايگاه ها و مسئوليت های گوناگون سياسی، هيچ گاه از سطور ماندگار تاريخ انقلاب اسلامی و خاطره مردم انقلابی ايران محو نخواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان، رؤسای هیئت های ورزشی، سازمان های مردم نهاد و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، این ضایعه عظمی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده وی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان، علو درجات را مسئلت می نمایم.

گفتنی است: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام (ره) و رهبری، عصر روز گذشته یکشنبه ۱۹ دی ماه ۹۵ و در سن ۸۲ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران، دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.