سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

شبکه های نا ایمن برق زیر ذره بین

شبکه های نا ایمن برق شناسایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در همایش مدیران و کارشناسان شرکت توزیع برق استان گفت: هدف گذاری تلفات انسانی در این شرکت صفر است و اصل در ایمنی ، پیشگیری از رخداد حوادث است.

وی افزود: در مجموعه شرکت توزیع برق مازندران کارهای بسیار خوبی برای ایمنی کارکنان ، پیمانکاران و مردم و شبکه صورت گرفته که می توان به راه اندازی موسسه آموزشی دانش که از کم سابقه ترین مراکز آموزشی کشور است اشاره کرد.

شهابی با بیان اینکه مدیران امورها ، روسای بخش ها و روسای بهره برداری باید معلم و مربی آموزش سیم بانان باشند، گفت: هر کسی که با برق کار می کند باید آموزش دیده باشد و مدیران و روسای بهره برداری امورها و بخش ها نقش تعیین کننده ای دارند و باید به جدّ پیگیر آموزش کارکنان باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از برگزاری جلسات تحلیل حوادث در ستاد شرکت و جلسات ذکر ایمنی در امورهای توزیع خبر داد و افزود: این جلسات از اهمیت بسیار زیادی برخورداراست و منفعت آن هم به سازمان و کارکنان و رشد توسعه جامعه بر می گردد.

شهابی به نکات مورد نیاز در خصوص خاموشی اماکن حساس پرداخت و گفت: در خصوص اماکن حساس باید یادآوری لازم به مسئولین نماید قبل از شروع بکار اشراف کامل به کد و فیزیک و آخرین تغییرات و نقطه یا نقاط تغذیه کننده شبکه داشته باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.