سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 185 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف محموله کالای قاچاق و ممنوعه به ارزش 185 میلیارد ریال توسط ماموران دریابانی شهرستان کنگان خبر داد.



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار قلندر لشکری افزود: در اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، دریابانان پایگاه کنگان موفق به کشف این محموله شدند.


وی اضافه کرد: براساس اخبار دریافتی یک فروند لنج باری حامل کالای ممنوعه قصد ورود به اسکله بندر دیر را داشت که بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت.


لشکری اظهار کرد: برابر دستور، ماموران این فرماندهی برای بررسی دقیق موضوع به محل استقرار شناور اعزام و براساس دستور قضایی از شناور بازدید کردند که مقادیر بسیار بالایی سیگار در مارک های مختلف، شربت و سایر کالاهای ممنوعه و قاچاق به ارزش 185 میلیارد ریال از این شناور بدست آمد.


وی با تاکید بر اینکه آثار بد قاچاق کالا پیامدهای منفی اجتماعی دارد، اضافه کرد: مبارزه با پدیده قاچاق نیازمند عزم جدی است که در این زمینه میان دریابانی و دستگاه قضایی در برخورد با پدیده قاچاق تعامل افزایش یافته و در برخورد با پدیده قاچاق و عوامل توزیع آن عزم جدی دارند.

انتهای پیام/ث


برچسب ها: قاچاق ، کنگان ، دیر ، بوشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.