سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

پیام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بسم‌الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون

ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز خستگی ناپذیر، دانشمند ارزنده، عالم عالیقدر و یار دیرین حضرت امام خمینی و رهبری معظم انقلاب که عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه تمام تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد، مایه تاسف، تاثر و تالم گردید.

امروز ملت ایران و جهان اسلام عالمی روشن بین، سیاستمداری دور اندیش، مجاهدی زجر کشیده و مدیری توانمند را از دست داد و در فقدان او به سوگ نشست. ایشان سالهای عمرش را خالصانه در راه اهداف انقلاب اسلامی، سپری کرد.

اینجانب ضایعه‌ رحلت این عالم مبارز، سردار سازندگی و بزرگمرد سیاست کشور که سرتاسر عمر باعزت خود را در سنگرهای مختلف خدمت به نظام مقدس اسلامی گذراند، به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، آحاد مردم شریف و به‌ویژه خاندان معظم هاشمی ، همسر عالیقدر، فرزندان و برادران تسلیت عرض نموده و برای روح بلند ایشان از درگاه حضرت حق‌تعالی، رحمت و غفران الهی را مسئلت دارم.

در پایان این پیام آمده است : بی‌شک خدمات ارزنده‌ی آن بزرگمرد در طول دوران مبارزات و سال‌های پس از انقلاب، هیچگاه از خاطره‌ها محو نخواهد شد  و الگوی ارزنده ای برای تمامی جوانان این مرز و بوم خواهد بود.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.