سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

رحیمی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان

صابر رحیمی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:همه ما وظیفه داریم با حراست از دستاوردهای ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سالهای اخیر در جهت توسعه و بهبود عملکردها تلاش کنیم.

؛صابر رحیمی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند مجتبی جوهری مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان، وی را انسانی سختکوش و پرتلاش خواند و از زحمات وی در سه سال اخیر قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: باید همت و تلاش کنیم و از ابزارهای مختلف برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استفاده کنیم تا روحیه پهلوانی این استان را در صحنه های مختلف داخلی و بین المللی به نمایش بگذاریم.

رحیمی تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی و پیگیری جدی تکالیف، آئین نامه ها و دستور العمل های قانونی ابلاغی در اینخصوص در کنار توسعه ورزش همگانی به عنوان جزئی مهم از اقتصاد مقاومتی و توجه خاص به ورزش قهرمانی در 2 بخش بانوان و آقایان و همچنین تاکید بر اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد در جامعه، را از مهمترین برنامه های خود ذکر نمود و گفت:با اقدامات بسیار خوبی که در 3 سال اخیر صورت گرفته است،وقت آن رسیده که ورزش استان کرمانشاه سهم بیشتری در اقتصاد مقاومتی ایفا نماید.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، رحیمی ، سرپرست ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.