سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

جزیره بازی میزبان دومین جشنواره "همبازی همشهری

دومین جشنواره "همبازی همشهری" در قالب غرفه های متنوع از آذرماه 95 به صورت هفتگی در محل جزیره بازی میزبان عموم شهروندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مدیر هماهنگی مراکز تفریحی با بیان این مطلب گفت: دومین جشنواره "همبازی همشهری" از سوی جزیره بازی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تا آخر سال 95 روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 15 تا 19 میزبان عموم شهروندان است.
امینه جلالی راد اظهار داشت: بازی های ترازو، بندرخت، دوختنی، هوش تعادلی، جورچین خانواده و بچین کارتی از جمله بازی های ویژه کودکان زیر هشت سال است.
وی افزود: بازی های برج سازی، ماز و گوی، کاتامینو، دروازه و نشانه، هگزاگون، جورچین مفاهیم و هامین از دیگر غرفه های بازی این جشنواره است که ویژه سنین هشت سال به بالا طراحی شده اند.
وی تصریح کرد: هر یک از مدارس و مهدکودک های شهر اصفهان می توانند با هماهنگی قبلی و تماس با شماره 36619040 (جزیره بازی) از غرفه های بازی این جشنواره بهره مند شوند.
مدیر هماهنگی مراکز تفریحی ادامه داد: جشنواره "همبازی همشهری" صبح های جمعه هر هفته با برپایی غرفه مشاوره بازی میزبان شهروندان بوده تا در انتخاب بازی مناسب برای کودکانشان راهنمایی شوند.
جلالی راد خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به محل جزیره بازی واقع در پل فردوسی، اول بلوار آئینه خانه مراجعه کنند .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.