سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری دوره آموزشی مشوق های سرمایه گذاری در مشهد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: دوره آموزشي معرفی مشوق های سرمایه گذاری احداث نیروگاههای تجدیدپذیر در مشهد برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری سازمان انرژی های نو ایران(سانا)و با هدف کاهش هزینه های مصرف انرژی و استفاده از منابع طبیعی و مسائل مربوط به نحوه سرمایه گذاری در احداث نیروگاه های تجدیدپذیر، قوانین و ضوابط حاکم و خرید تضمینی برق تولیدی توسط سانا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی زاده مقدم با اشاره به حمایت دولت تدبیر و امید از توسعه تولید و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر افزود: بخش خصوصی می تواند با استفاده از بحث سرمایه گذاری به تامین مالی از طریق استفاده از منابع داخلی یا دریافت و استفاده از وام نسبت به ساخت نیروگاه اقدام کند.

او ادامه داد: استان خراسان رضوی با توجه به شرايط آب و هوايي که دارد می تواند زمینه احداث نيروگاه هاي تجديد پذير و بهره گيري از انرژي خورشيد رادرشهرکها و نواحی صنعتی ایجاد کند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از اهداف برگزاری این دوره آموزشی آشنایی با امکان سنجی، پتانسیل سنجی، ارزیابی منبع انرژی، طراحی، انتخاب، تامین تجهیزات، تامین مالی، احداث و بهره برداری از نیروگاه، تولید برق و حفاظت فنی است.

در این دوره آموزشی كارشناسان سازمان سانا به همراه كارشناسان شركت توزيع برق و شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي از دو واحد صنعتي كه در زمينه احداث نيروگاه هاي خورشيدي مقياس كوچك موفق بوده اند بازديد كردند.
انتهای پیام//ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.