سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

مشارکت 50 درصدی مردم آذربایجان‌شرقی در سرشماری اینترنتی

رئیس برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی از مشارکت 50 درصدی مردم استان در سرشماری اینترنتی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بهبودی در مراسم تجلیل از فعالان سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گفت: حدود 1200 نفر مامور آمارگیر به همراه عوامل ستادی و در مجموع 1500 نفر به شکل مستقیم درگیر سرشماری بودند.
وی اظهار داشت: اعضای فعال در عرصه سرشماری از ماموران آمارگیری تا کارشناس فنی، فرمانداران و مدیران کل، مرزبانی و نیروی انتظامی زحمات زیادی متحمل شده اند تا این سرشماری انجام گیرد.
وی افزود: حال وظیفه قدردانی به عهده ما است تا به عنوان متولیان سرشماری استان زحمات یکایک این عزیزان را ارج نهیم و سپاسگذار تلاش های بی وقفه آنها شویم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: حدود یک‌هزار و 200 نفر مامور آمارگیر به همراه عوامل ستادی و در مجموع یک هزار و 500 نفر درگیر سرشماری بودند.
 
بهبودی یادآور شد: دستگاه‌های مختلف همکاری‌های مطلوبی داشتند تا این امر ملی استان با مشارکت 50 درصدی مردم و بالاتر از میانگین کشوری برگزار شود و در بازه زمانی تعیین شده اتمام یابد.
این مسؤول با بیان اینکه به لطف همه همکاری‌هایی که اتفاق افتاد این کار عظیم را در بازه زمانی دو ماهه به شکل مستقیم به سرانجام رساندیم؛ ادامه داد: بیش از دو سال نیز برای آماده‌سازی شرایط آمارگیری صرف شده است.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.