سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

تحصیل حدود 5 هزار دانش آموز استان در مدارس شاهد

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از تحصیل حدود پنج هزار دانش آموز در 22 مدرسه شاهد و ایثارگر استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا جهان مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با بیان اینکه فعالیت مدارس شاهد استان به لحاظ علمی در جایگاه مناسب و به لحاظ فعالیت های فرهنگی تربیتی در جایگاه عالی قرار دارد گفت : استقبال اولیا دانش آموزان جهت پذیرش فرزندانشان در مدارس شاهد نشانه عملکرد مثبت مدارس شاهد است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد شرایط برای تسهیل تحصیل دانش آموزان ایثار گر، گفت: در مدارس شاهد و ایثارگر خانواده های جانباز، ایثارگر و آزاده نیز می توانند تحصیل کنند، زیرا معتقدیم تحصیل در این مدارس می تواند آرامش را به این قشر از دانش آموزان برگرداند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به تحصیل حدود 5 دانش آموز در22 مدرسه شاهد استان اظهارکرد:بیش از 2 هزاردانش آموز درمقطع ابتدایی،هزارو200نفردرمتوسطه اول،هزارو200نفردرمتوسطه دوم و200نفر درطرح پراکنده شاهد مشغول تحصیل هستند.

جهان تصریح کرد: اهتمام و توجه ویژه مدارس شاهد و تلاش در جهت تعلیم و تربیت و ارتقای سطح علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر مایه سعادت برای خادمان این عزیزان است که کاری پسندیده و اجر عظیمی دارد.

وی ازفعالیت 22 مدرسه شاهد دراستان خبردادوگفت:10 مدرسه مقطع ابتدایی،6 مدرسه متوسطه اول و6 مدرسه متوسطه دوم دراستان فعال است.

جهان در پایان افزود:تکریم از خانواده های شهداءوظیفه همه ماست چون زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث نشاط وشادابی در جامعه می شود و دانش آموزان امروزکه آینده سازان فردای ایران اسلامی قهرمانان دیروز خود را که باعث استقلال این نظام شده اند را فراموش نمی کنند .
انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.