سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد،

اجرای دو طرح مشارکتی با اعتبار هشت میلیارد ریال در باخرز

فرماندار باخرز، در جلسه شورای اداری این شهرستان از اجرای دو طرح مشارکتی اقتصاد مقاومتی با اعتبار هشت میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد حسن زاده در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی ادارات و نهادهای شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی،گفت: در این راستا کارهای بسیار خوبی انجام شده که اجرای دو طرح مشارکتی با اعتبار هشت میلیارد ریال در قالب شرکت های فرآوری و بسته بندی زعفران و عسل از جمله این طرح ها می باشد.
وی افزود: در سامانه بهینه یاب و در کارگروه استانی تعداد ۳۱ طرح با اعتبار پنج میلیارد ریال از شهرستان تصویب شده که از این تعداد تا کنون چهار طرح به بانک معرفی شده است.
فرماندار باخرز ادامه داد: کمیته امداد با ۴۴ طرح و اعتبار پنج میلیارد ریال، بهزیسیتی با ۲۷ طرح و اعتبار حدود سه میلیارد ریال و حوزه مقاومت بسیج با ۴۰ طرح و اعتبار چهار میلیارد ریال، اقدامات بسیار خوبی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در شهرستان انجام داده اند که جای تقدیر دارد.
حسن زاده با اشاره به اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان گفت: طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری مبنی بر تعیین میزان رضایتمندی مراجعات از نحوه ارائه خدمات ادارات و با هدف شناخت ویژگی‌های کلی دستگاه‌ها از نظر ارتباط و تعامل با مخاطبان، از اهم وظایف دستگاه‌های اجرایی است.
 وی گفت: ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ادارات باشد چرا که ارباب رجوع زمانی تکریم می‌شود که کارش به خوبی و در کمترین زمان انجام شود.
رئیس شورای اداری باخرز در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز نیز گفت: برخوردهای مقطعی و موردی مشکل ساخت و سازهای غیرمجاز را حل نمی کند بلکه اقدامات در این حوزه باید جدی و ادامه دار باشد.
انتهای پیام//ح.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.