سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیست دانشمندان هسته ای جهت ترور

اسامی شهدای هسته ای از سال ۵۷ تا به امروز: شهید پرویز منشادی در سال ۱۳۵۷ ، شهید سید علی موسوی ، شهید رمضان رستمی ، شهید پرویز احمدی ، شهید عنایت الله امینی ، شهید علی اصغر حسین زاده احمدی ، شهید محمد علی مهدوی ، شهید سید احمد طیب زاده دزفولی ، شهید محمود علیمحمدی، شهید مجید شهریاری، شهید داریوش رضایی نژاد، شهید مصطفی احمدی روشن

به گزارش وبگردی باشگاه خبرنگاران، وبلاگ جدی گفتم، چرا می خندی در آخرین پست خود نوشت:

اگر “دانشمند هسته ای مسلمان ایرانی” را کسی بدانیم که با تلاش و ایمان خود برای خدمت به مردم، نظام جمهوری اسلامی و اسلام، توانسته شیاطین را به زانو درآورد و حاضر است جان خود را نیز در این راه تقدیم کند؛ آنگاه همه ی ما ایرانیان در جایگاه خود به نوعی “دانشمند هسته ای” هستیم. دشمنان چقدر حقیرند که نمی توانند بفهمند آرزوی ما شهادت است…

به این ترتیب لیست “دانشمندان هسته ای ایران” جهت ترور به سرویس های تروریستی اسرائیل و امریکا و انگلیس ارائه می گردد. این لیست طبق آخرین سرشماری شامل ۷۴۹۶۱۷۰۲ نفر است که به دلیل حجیم بودن در قالب DVD به آدرس سازمان های تروریستی امریکا و دوستان ارسال خواهد شد.

اما چند نکته ی کوتاه پیرامون ترور دانشمندان هسته ای:

* برای من واقعا جای سوال است که مگر دانشمندان هسته ای یکی دو نفر هستند که بشود با ترور آنها را نابود کرد. من به عنوان یک کارشناس فیزیک، با چشم خودم ده ها نفر از اساتید و دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد و کارشناسی با گرایش هسته ای را دیده ام آن هم فقط در دانشگاه صنعتی اصفهان. حال تصور کنید در کل رشته های مرتبط با انرژی هسته ای و در کل دانشگاه های کشور چه تعداد متخصص داریم. این همه دانشمند و متخصص و دانشجو را حتی با بمب هسته ای هم نمی توان نابود کرد!

* با ترور دانشمندان هسته ای، تعداد متقاضیان ورود به گرایش های هسته ای بیشتر و خالص تر شده است. یعنی کسانی که وارد این رشته می شوند علاوه بر مشکلاتی که به دلیل پرتوهای هسته ای ممکن است برای سلامتی شان به وجود آید، احتمال شهادت را نیز برای خود متصور می شوند. این مسئله خود به خود باعث شده است که جمع دانشمندان هسته ای، با ایمان تر، ولایی تر، شجاع تر، جسورتر و پرتلاش تر شود. و این کاملا به نفع ماست.

* این ترور اثبات می کند که دشمنان ما کاملا از درک ملت ایران عاجز هستند و از تجارب تکراری خود هم نمی توانند استقراء درستی داشته باشند. یعنی عکس العمل ملت ایران برای آنها اصلا قابل باور نیست و به همین دلیل همچنان به رویه های تکراری خود اصرار دارند و این معنای واقعی آیه ی ” صم بکم عمی فهم لا یعقلون” است.

* برای من واقعا جالب است که هر وقت بناست انتخابات یا راهپیمایی در کشور برگزار شود و نیاز به حضور گسترده مردم وجود دارد، دشمنان با انجام چنین حرکاتی، ملت را منسجم تر می کنند. حال که انتخابات مجلس را پیش رو داریم باز هم دشمنان ما با همت مضاعف خود، هر چه بیشتر به وحدت و انسجام ما خدمت خواهند کرد و اینها چقدر نفهمند!

پیوست/ اسامی شهدای هسته ای از سال ۵۷ تا به امروز:

شهید پرویز منشادی در سال ۱۳۵۷ ، شهید سید علی موسوی ، شهید رمضان رستمی ، شهید پرویز احمدی ، شهید عنایت الله امینی ، شهید علی اصغر حسین زاده احمدی ، شهید محمد علی مهدوی ، شهید سید احمد طیب زاده دزفولی ، شهید محمود علیمحمدی، شهید مجید شهریاری، شهید داریوش رضایی نژاد، شهید مصطفی احمدی روشن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
محمدرضا
۰۹:۰۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
این همه شهید دادیم براچی؟ که یه آقازاذه سربرسه و دستور کلاهک هسته ای که ده هاشهیدبابتش دادیم روبده؟ وای برما. جواب خون این شهیدان روهمه ماهابایدبدیم.
شهر طرق رود
۲۱:۱۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
وشهید جاوید الاثر مدافع حرم سید مصطفی صادقی(ره)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۶ دی ۱۳۹۵
سلام
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۵
سلام
احمدبیغم
۰۰:۵۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
سلام خداوند متعال دشمنان اسلام را از نادانان آفریده امت اسلامی ما را اگرمیشناختن بخود زحمت تروروشهیدکردن ما را نميداند خدا را شکر که دشمن نان انقلاب اسلامی در دنیا آبرویی ندارند وروز به روزتنها ومنزوی تر میشوند.
سوسول
۱۴:۰۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
خوب بود بد نبود