سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

پرداخت تسهیلات رونق به 503 واحد صنعتی و کشاورزی استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت:بیش از 347 میلیارد تومان به 503 واحد صنعتی و کشاورزی استان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نواداد گفت:پایان بهمن ماه مهلت جذب این تسهیلات به پایان می رسد.
وی با اشاره به اینکه سهمیه استان از 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید 687 میلیارد تومان است، گفت: تا زمان حاضر نیمی از این اعتبار جذب و پرداخت شده است.
وی با قدردانی از همکاری بانک های عامل در پرداخت این تسهیلات با توجه به زمان کم باقی مانده اهتمام بیشتر در این خصوص را خواستار شد.
نواداد با اشاره به اینکه 85 درصد تسهیلات رونق تولید در استان به واحدهای صنعتی پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: این تسهیلات به واحدهایی که اقساط معوقه و چک برگشتی دارند و قادر به تسویه تسهیلات قبلی خود نیستند تعلق گرفته است.
وی اعلام کرد: 471 واحد تولیدی استان هم که مشکلات یاد شده را ندارند با مراجعه مستقیم به بانک ها 216 میلیارد تومان تسهیلات گرفته اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی مجموع تسهیلات بانکی پرداخت شده در استان به واحدهای تولیدی را در سال جاری 563 میلیارد تومان اعلام کرد.
وی با اشاره به برگزاری نشست های رفع موانع تولید در شهرستان ها و شهرک های صنعتی استان با حضور استاندار، افزود: نشست های تخصصی هم با حضور تولیدکننده های مشکل دار، مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان به منظور رفع مشکلات برگزار می شود.
نواداد اظهارکرد: مسائل و مشکلات کشوری واحدهای تولیدی با برگزاری نشست در تهران با وزیر کشور و مدیران بانک مرکزی پیگیری می شود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.