سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

راه اندازی 4 بازارچه‌ دائمی میوه و تره‌بار در شهر کرمان

شهردار کرمان گفت: با هدف توزیع مناسب میوه‌ و تره‌بار چهار بازارچه‌ دائمی میوه و تره‌بار و ماهی در شهر کرمان ساخته می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علی بابایی شهردار کرمان در مورد برنامه شهرداری برای ساخت چند میدان میوه و تره‌بار در شهر کرمان گفت: برای این منظور چهار نقطه از شهر برای دسترسی آسان مردم به میوه و تره‌بار و مواد پروتئینی و تنظیم قیمت آن‌ها در سطح شهر، جلوگیری از ترافیک در برخی نقاط شهر، جانمایی و تحویل زمین انجام و نقشه‌ها آماده شده، تاییدیه‌ نقشه‌ها و صدور پروانه‌ها هم انجام شده است.

بابایی افزود: قرارمان این بود که حداقل یکی از این بازارچه ‌های میوه و تره‌بار را تا عید نوروز راه‌اندازی کنیم؛ اما اگر تا این زمان هم راه‌اندازی نشود، ایرادی ندارد، چون هدف ما ایجاد یک سازه‌ موقت نیست و می‌خواهیم یک مرکز دائمی ساخته شود.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذار این بازارچه‌ها از تهران آمده و قرار است در شش نقطه از شهر بازارچه ‌های میوه و تره‌بار ایجاد کند که تاکنون چهار نقطه قطعی شده است.

بابایی تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی ما در ایجاد این بازارچه‌ها توزیع مناسب میوه و تره‌بار با قیمت مناسب و یکسان با ورودی جاده‌ ماهان است.

وی افزود: زمین و پروانه‌ این طرح از شهرداری و ساخت‌وساز و بهره‌برداری از آن متعلق به سرمایه‌گذار است.

شهردار کرمان همچنین از مذاکره با سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه‌اندازی بازارچه‌ ماهی در شهر کرمان خبر داد.

بابایی در مورد ساماندهی کارگران افغانی میدان میوه و تره‌بار یادآورشد : مدیریت این مجموعه از سال‌ها قبل به صنف میوه‌فروشان واگذار شده و شهرداری فقط نقش نظارتی دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.