سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

380میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های ارتباطی استان

مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان گفت: 380 میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال برای توسعه بسترهای ارتباطی و زیرساختی این شرکت در استان هزینه می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رضا حسن بیگی بیان کرد: این اعتبار اکنون در قالب طرح های نور 2 برای اجرا و انتقال 440 کیلومتر فیبرنوری و نیز سینگال رسانی زمینی به 13 ایستگاه صدا و سیما در مناطق گوناگون استان در حال هزینه است.

وی افزود: طرح نور 2 به هدف توسعه و گسترش شبکه فیبرنوری در استان با شتاب در شش مسیر ایلام - مهران، مهران - بازراچه مرزی، مهران - دهلران، ایلام - ایوان، ایوان - گیلانغرب و ایلام - بدره با اعتبار 250 میلیارد ریال در حال اجراست که چنانچه وضعیت به همین گونه ادامه داشته باشد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

حسن بیگی اظهارکرد: پروژه سینگال رسانی به ایستگاه های زمینی صدا و سیما نیز در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی مبتنی به خدمات ماهواره های خارجی با 130 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست که پیش بینی شده در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال پایان یافته و به بهره برداری رسد.

مدیرعامل ارتباطات زیرساخت استان خاطرنشان کرد: ظرفیت پهنای باند دیتای این شرکت نیز از 2.5 گیگابیت در گذشته، اکنون با 19 برابر افزایش به 47 گیگابیت رسیده است.
 
 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.