سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری نخستین جشنواره نماز در فضای مجازی

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه دراین استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی حلم گفت: اهداف جشنواره نماز و فضای مجازی ، ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی و كاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز است.

وی تمرکز فعالیت های فرهنگی در راستای ترویج اقامه نماز را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: اوج برنامه های فرهنگی و فعالیتی که می‌تواند جامعه را به سوی تعالی رشد دهد نماز است که در آیات کریمه قرآن بر این امر مهم بسیار تاکید شده است.

وی اقامه نماز در جامعه را زمینه ای برای تعالی جامعه در نیل به اهداف نماز دانست و گفت: در سایه اقامه نماز اخلاق و رفتار و کردار مطابق با شان یک نماز گزار در جامعه شکل می‌گیرد و این پیشرفت فرهنگی از برکات این امر الهی است.

مدیر ستاد اقامه نماز همدان گسترش فرهنگ نماز و معرفی آن در فضای مجازی را بسیار کاربردی و مهم معرفی نمود و افزود:ستاد اقامه نماز استان همدان سعی دارد در فعالیت مجموعه خود در فضای مجازی تلاش بیش از پیش داشته باشد .

حجت الاسلام حسنی حلم موضوع ویژه جشنواره نماز و فضای مجازی را نقش نماز در كاهش آسیب‌های اجتماعی خواند و اظهار کرد: جشنواره نماز و فضای مجازی در دو بخش عمومی شامل: ایجاد وب سایت و وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی(كانال نماز)، آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیكی، استیكرهای نماز و پاورپوینت سازی و بخش خصوصی شامل: کد نویسی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیگ نماز، نرم‌افزارهای تلفن همراه (موبایلی) و کلیپ‌های كوتاه نماز(پویانمایی، موشن گرافیك و رئال) است.

وی مهلت ثبت‌نام و شركت در جشنواره نماز و فضای مجازی را تا (۲۵ بهمن)جاری اعلام کرد و گفت: نتایج جشنواره نماز و فضای مجازی نیمه دوم اسفند از طریق سایت جشنواره نماز و فضای مجازی اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: به ۱۱۰ نفر از برگزیدگان جشنواره نماز و فضای مجازی هدایایی ارزنده تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.