سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پریدر نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج شد

شادی پریدر ملی پوش سابق شطرنج به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهرداد پهلوان زاده پس از اینکه ریاست فدراسیون شطرنج را به عهده گرفت مونا ماهینی ملی پوش سابق شطرنج را به عنوان نایب رئیس بانوان این فدراسیون انتخاب کرد.

اکنون پس از چند ماه از انتخاب ماهینی به عنوان نایب رئیس بانوان ،وی به دلیل مناسب نبودن شرایط جسمی خواستار کناره گیری از این سمت شد.

پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در این خصوص به خبرنگار ما گفت:مونا ماهینی به دلیل مساعد نبود شرایط جسمی از فدراسیون در خواست کرد که مدتی استراحت داشته باشد و من با توجه به وضعیتی که داشت درخواستش را پذیرفت.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل نزدیک بودن مسابقان شطرنج قهرمانی زنان جهان شادی پریدر به عنوان نائب رئیس بانوان فداسیون شطرنج انتخاب شد تا امور مربوط به بخش بانوان را انجام دهد.

پهلوان زاده درباره انتخاب دبیر فدراسیون شطرنج پس از استعفای ملاحی اظهار داشت:پس از استعفای ملاحی از سمت دبیری فدراسیون چند گزینه را برای این عنوان انتخاب کردیم. اکنون یکی از گزینه های اصلی فدراسیون برای دبیری فدراسیون شهره بیات است.در حال حاضر وی به عنوان دبیر کمیته داوران فعالیت می کند که به وزارت ورزش معرفی کردیم و منتظر اعلام نظر آنها هستیم.

لازم به ذکر است که در صورت انتخاب بیات به عنوان دبیر فدراسیون این برای نخستین بار است که یک زن در این پست منصوب می شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.