سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

مصرف بیش از 120 میلیون کیلوگرم گاز سی ان جی در سال جاری

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه از مصرف 128 میلیون و 635 هزار و 463 کیلوگرم گاز CNG در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هاشمی با اشاره به راه‌اندازی جایگاه نفت گاز پرویزخان گفت: در این جایگاه در 9 ماهه امسال 9 میلیون و 351 هزار لیتر نفت گاز به قیمت 102 میلیارد و 566 میلیون ریال به فروش رسیده است.

هاشمی با بیان اینکه همواره کنترل کیفی و کمی از جایگاه‌های عرضه سوخت انجام می‌شود، گفت: در 9 ماهه امسال 8120 مورد آزمایش کنترل کمیتی و 3844 آزمایش کنترل کیفی در جایگاه‌های سوخت استان انجام شده است.

این مقام مسئول در پایان از فروش نرخ تعادلی نفت و گاز به مرزنشینان استان خبر داد و اظهار کرد: مصوب شده است که نفت و گاز به نرخ تعادلی به مرزنشینان تا شعاع 20 کیلومتری مرز فروخته شود تا مرزنشینان بتوانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

هاشمی افزود: همچنین در 9 ماهه سال جاری نفت کوره با احتساب مصرف نیروگاه بیش از 234 میلیون و بدون مصرف نیروگاه 19 میلیون و 114 هزار لیتر مصرف شده که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38 و 28 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآوده های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: در 9 ماهه سال جاری همچنین مصرف نفت گاز در استان با احتساب مصرف نیروگاه 509 هزار و 710 هزار لیتر و بدون احتساب مصرف نیروگاه 450 میلیون 420 هزار لیتر بوده است که این دو به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 و هفت درصد کاهش داشته است.

هاشمی تشریح آمار 9 ماهه مصرف فرآورده‌های نفتی استان پرداخت و اظهار کرد: در 9 ماهه امسال 350 میلیون و 851 هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به خاطر ایام اربعین و افزایش تردد در استان دو درصد افزایش یافته است.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.