سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نخستین نمایشگاه دایمی توزیع کالای ایرانی با عنوان از صفر تا سقف در اصفهان

مسوول این نمایشگاه ملی گفت : در این مجموعه انواع مصالح ساختمانی ، تجهیزات سرمایشی ، گرمایشی و لوازم خانگی از بهترین برندهای تولیدکنندگان ایران به نمایش درآمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی عمادی با اشاره به اینکه نمایشگاه بر اساس منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و اشتغالزایی مهندسان و کارگران ایرانی برپاشده است افزود: کارشناسان با تجربه این نمایشگاه برای ترغیب مردم برای مصرف کالای ایرانی اقدام به  تهیه و ارائه پکیج طـراحی ، مشاوره و تامین ملزومات ساختمانی ایرانی با سلیقه مصرف کننده و رفاه حال پیمانکاران ، کارفرمایان و مخاطبان اصلی ساختمان شده اند.
وی گفت : این اولین نمایشگاه و فروشگاه بزرگ زنجیره ای چند منظوره کالای ایرانی است که با مجوز سازمان صنعت ، معدن و تجارت فعالیت خود را آغاز کرده است.
مصطفی عمادی افزود : در 15 غرفه این نمایشگاه طراحی معماری و مشاوره ، انواع لوله و اتصالات ، انواع عایق و فوم ، پکیج ، رادیاتور ،حوله خشک کن، شیر آلات ، روشویی ، کابین دوش و جکوزی ، چینی آلات بهداشتی،کـاشی و سرامیک ، چیلر ،فن کوئل ، اسپیلیت و هواساز، هود ، سینک و اجاق گاز پنل های برق خورشیدی و آبگرم خورشیدی
انواع پوشش نمای خارجی ،درب ، پنجره و نرده و مبلمان و دکوراسیون داخلی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت و باگارانتی و خدمات پس از فروش به بازدیدکنندگان عرضه شده است.
مسوول این نمایشگاه ملی گفت: این مجموعه هر روز از ساعت 9 تا 17 واقع در اصفهان پل تمدن ، خیابان شهید خزایی ، تقاطع سوم برای بازدید مردم و فعالان عرصه ساخت و ساز برپاست.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.