سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای هیأت رئیسه فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس انتخاب شدند

اعضای هیات رییسه فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی مشخص شدند که بر این اساس زهرا سعیدی نماینده مبارکه در مجلس به عنوان رییس این فراکسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی 9 عضو دارد که امیر خجسته نماینده همدان و حسین مقصودی نماینده سبزوار نیز به عنوان نواب اول و دوم این فراکسیون انتخاب شدند.

محمود بهمنی نماینده ساوجبلاغ به عنوان سخنگوی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس انتخاب شد و فریده اولاد قبا نماینده تهران و خدیجه ربیعی نماینده بروجن به عنوان دبیران اول و دوم این فراکسیون انتخاب شدند.

محمد فیضی زنگیر، اصغر سلیمی و شهاب نادری نمایندگان اردبیل، سمیرم و کرمانشاه نیز از دیگر اعضای این فراکسیون هستند.

زهرا سعيدي نماينده مباركه و رئيس فراكسيون روابط عمومي و رسانه مجلس اظهار داشت:  افزایش کارآمدی و کم کردن فاصله حرفه با جهان و چگونگی حمایت قانونی از فعالان رسانه ها و روابط عمومی ها را از جمله اهداف تشكيل اين فراكسيون عنوان كرد.

عضو کمیسیون اقتصادی بیان کرد: رسیدگی به مطالبات جامعه روابط عمومی و ارتباطات از جمله مهم‌ترین مباحثی است که در تشکیل این فراکسیون مد نظر نمایندگان بوده است.

نماینده مبارکه ادامه داد: يکی دیگر از وظایف فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس رسیدگی به مشکلات خبرنگاران و درخواست‌های آنهاست.

سعیدی اظهار داشت:برای تقویت روابط‌عمومی‌ها در سطح کشور و در صورت کمبود قانون در حوزه رسانه و روابط عمومی‌ها با جلساتی که با فعالان اين حوزه ها خواهيم داشت از این کمبودهای قانونی و نیازهای آنها اطلاع پیدا کرده و با ارائه طرح به مجلس، مشکلات آنها را برطرف می‌کنیم.

وی در پایان افزود: این فراکسیون خلأهای قانونی روابط عمومی‌ها را برطرف خواهد کرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.