سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

معرفی غرفه های برترنهادهای حوزوی در نمایشگاه کتاب ایران

غرفه مشاوره ای دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی خراسان ،غرفه برترنهادهای حوزوی در نمایشگاه کتاب ایران در نیشابور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در مراسمی که به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان وبا حضور مدیران مسئولان وغرفه داران نهادهای حوزوی در مدرسه علمیه نواب برگزار شد از مشاوران ،غرفه داران و دست اندرکاران اجرایی نهادهای حوزوی در نمایشگاه کتاب ایران در نیشابور و هفدهمین نمایشگاه پژوهش وفناوری استان خراسان رضوی تجلیل شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان در این مراسم گفت: هر مؤسسه پژوهشی ممکن است برای خود چشم اندازی داشته باشد که این امر بسیار مطلوب مي باشد، اما قرار گرفتن آن در قالب بزرگ تری به نام چشم انداز پژوهش نظام اسلامی مسئله ضروری تر است.

حجت الاسلام جلائیان افزود: مؤسسات حوزوی و مدارس علمیه در صورتی می توانند نقش مؤثری در ارتقاء پژوهش های حوزوی داشته باشند که نگاه سیستمی و نظام مند به پژوهش را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

در ادامه این مراسم از مشاوران وغرفه داران برتر تجلیل شده که ازغرفه مشاوره ای دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی خراسان ، به عنوان یکی ازغرفه های برترنهادهای حوزوی در نمایشگاه کتاب ایران در نیشابور تجلیل شد.

همچنین دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی خراسان به خاطر حضور فعال ومستمر در نمایشگاه هفته پژوهش وفناوری استان خراسان رضوی لوح یاد بود دریافت کرد.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.