سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بهره برداری از 18 واحد صنعتی و تولیدی همزمان بادهه فجر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از بهره برداری18 واحد صنعتی و تولیدی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: عزم دولت در همه زمینه های اقتصادی جدی است تا رونق و توسعه صنعتی بیش از پیش ایجاد شود.

وی گفت: ایجاد مسیر رونق کسب و کار در هر شرایط اقتصادی مستلزم آرامش و شرایط مناسب است که با حمایت های دولت تدبیر و امید ما در شهرکهای صنعتی به این مهم رسیده ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: دولت تسهیلات خوبی برای واحدهای صنعتی و تولیدی پیش بینی کرده و بر اساس اولویت در استان در حال اجرا است.

مهدی زاده مقدم گفت: این واحدها با سرمایه ای بالغ بر 1173 میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم بالغ بر 430 نفر در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: باید با برنامه ریزی و هدف گذاری زمینه ایجاد بسترهای مناسب برای حضور سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی را فراهم کنیم و یکی از برنامه‌های ما تقویت بخش تولید و صنعت استان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با توجه به حمایت های سازمان اظهار داشت: یکی ازاولویت های اصلی ما توسعه و بهبود زیرساخت ها و آماده سازی آن برای واحدهای صنعتی است چون سرمایه گذاران واحدهای صنعتی و تولیدی برای بهره مندی از امکانات و زیرساخت ها در شهرکهای صنعتی مستقر شده تا ازاین زیرساختها استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون استان خراسان رضوی با 45 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 38 شهرک قابل واگذاری و 2 شهرک در حال احداث زمینه استقرار 2 هزار و 405 واحد صنعتی و اشتغال بالغ بر 71 هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام//ف.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.