سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

پدر سردشتی ناجی جان خانواده در برابر مرگ خاموش

مرد سردشتی مانع از مرگ دست جمعی خانواده اش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، بنا بر اعلام بیمارستان امام خمینی سردشت دیروزهفت عضو یک خانواده در جدال با قاتل خاموش نجات یافتند.
 این حادثه زمانی روی داد که بخاری منزل دچار اشکال شده بود واعضای خانواده در خواب دچار گازگرفتگی ومسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند. پدر خانواده هنگام مراجعه به منزل و مشاهده وضعیت بلافاصله همه هفت نفر را با خودروی شخصی به اورژانس بیمارستان رساند.
رئیس بیمارستان امام خمینی سردشت در این زمینه گفت حادثه دیدگان در بیمارستان بلافاصله با اقدام های اولیه درمانی از قبیل اکسیژن رسانی، سرم تراپی و کنترل علائم حیاتی از مرگ نجات یافتند وهم اکنون وضعیت عمومی آنها رضایت بخش است.
وی توصیه کرد مردم در به کارگیری وسایل گرمایشی جانب احتیاط را رعایت کنند ودر صورت مواجهه با فرد یا افرادی که دچار گازگرفتگی شده اند، با حفظ خونسری و برقراری تماس با اورژانس115 تا زمان رسیدن تیم امدادی فرد یا افراد مصدوم را از فضای آلوده به فضای باز و آزاد انتقال دهند.
سردرد، سرگیجه، تهوع، استفراغ، خستگی، بیقراری، خواب آلودگی، تنگی نفس، خمیازه کشیدن بیش از حد، کاهش دید، مشکلات حافظه، مشکلات راه رفتن، توهم، کبودی دست و پا و دور لب ها، درد سینه و درد شکم از جمله علائم و نشانه های مسمومیت با مونوکسید کربن است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.