سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

استانداردسازی مجتمع ورزشی 17 شهریور آبادان

رئیس امور ورزش شرکت پالاش نفت آبادان از استانداردسازی مجموعه ورزشی 17 شهریور این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسن مختاری گفت: به دلیل حضور تیم‌های بسکتبال مردان و بانوان، همچنین تیم فوتسال بانوان نفت آبادان در لیگ‌های برتر کشور، سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان در حال استانداردسازی است.

وی افزود: در آینده نزدیک از فاز اول استانداردسازی سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: این پروژه، شامل میکس زون، اتاق کنفرانس، اتاق سمعی بصری، اتاق داوران و سرویس‌های بهداشتی و رختکن مجهز برای تیم‌ها است که در بهمن‌ماه به بهره‌برداری می رسد و تیم‌ها دارای رختکن جداگانه خواهند شد.

مختاری افزود: همچنین درب ورودی تماشاگران به سالن نیز به دو گوشه سالن انتقال خواهد یافت که بر اساس آن، تماشاگران به‌وسیله پله وارد جایگاه مخصوص به خود خواهند شد و ورود از  محوطه مدیریت دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

وی گفت: در فاز دوم استانداردسازی این سالن نیز، جایگاه تماشاگر جدیدی در مقابل جایگاه فعلی احداث خواهد شد و بر همین اساس، ظرفیت سالن شماره یک به دو برابر افزایش خواهد یافت.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان یادآور شد: این پروژه نیز به دلیل نیاز به زمان کافی، پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور آغاز خواهد شد و پیش از آغاز مجدد در فصل آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: کلیه موارد برای استانداردسازی این سالن توسط واحد مهندسی پالایشگاه آبادان مطالعه و بررسی شده است تا آبادان نیز پس از اجرای این پروژه دارای یک سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات خود شود.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.