سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با بورس؛

حرکت صعودی شاخص در اولین روز کاری هفته /حافظ قرمز پوش شد

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات روز جاری با رشد 17.6 واحدی به پله 79 هزار و 7 واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات روز جاری با رشد 17.6 واحدی به پله 79 هزار و 7 واحد رسید.

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 46 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 50 میلیون سهم طی 3 هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده امروز فولاد، ورنا، کبافق، کاما، فاسمین، لخرر، فملی با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات با  2 واحد رشد به عدد 847 هزار و 20  واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 59 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 17 میلیون سهم طی 2 هزار نوبت معاملاتی است.





حافظ قرمز پوش شد

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با کاهش 81.12 واحدی به پله 78 هزار و 909 واحد رسید.

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 762 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 636 میلیون سهم طی 36 هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده امروز جم، فملی، فولاد، شبندر با روند صعودی و نماد خودرو، فارس، وغدیر با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات با  6.50 واحد کاهش به عدد 838 هزار و 70  واحد رسید که بر این اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 161 میلیون سهم طی 13 هزار نوبت معاملاتی است.



تالار شیشه‌ای ترک خورد


به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با کاهش 163.83 واحدی به پله 78 هزار و 826 واحد رسید.

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 989 میلیون سهم طی 59 هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده امروز فخوز، جم با روند صعودی و نماد خساپا، خودرو، فارس، تاپیکو، وغدیر با روند نزولی کار خود را به اتمام رساند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات با  8 واحد کاهش به عدد 837 هزار و 20  واحد رسید که بر این اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 193 میلیون سهم طی 18 هزار نوبت معاملاتی است.









انتهای پیام/




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.