سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی رعد پدافند ارتش:

با وزنه برداران جوان و کم تجربه صدرنشین لیگ هستیم

سرمربی تیم وزنه برداری رعد پدافند ارتش گفت:با وزنه برداران جوان و مستعدی که اسم و رسمی هم ندارند توانسته ایم صدرنشین لیگ برتر شویم.

حسین مستوره سرمربی تیم وزنه برداری رعد پدافند ارتش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و وزنه برداران تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند با کسب حداکثر امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

وی گفت: قبل از شروع لیگ وزنه برداران مستعد و جوان را در اختیار گرفتیم و با اعتماد به آنها در لیگ برتر حاضر شدیم. زمانیکه تصمیم به خریداری این وزنه برداران گرفتیم هیچ تیمی حاضر به خریداری آنها نبود. نکته قابل توجه اینکه در ابتدا اوضاع دیگر تیم ها از ما بهتر بود زیرا با توجه به پشتوانه مالی خوبی که داشتند بیشتر اقدام به جذب ملی پوشان و یا وزنه برداران بومی کردند.

مستوره افزود: بعد از مشخص شدن ترکیب اصلی تیم برنامه های مورد نظرمان در برگزاری اردوهای بلند مدت و مستمر عملیاتی شد. مسائل فنی در پیشرفت تیم بسیار اهمیت داشت. بجز برگزاری اردوهای مستمر و فشار تمرینات بسیار بالا نحوه تمرین دهی به وزنه برداران بسیار خوب بود و باعث شد تا وزنه برداران در طول برگزاری مسابقات لیگ افت نداشته باشند.

سرمربی تیم وزنه برداری رعد پدافند ارتش درباره شرایط لیگ برتر افزود: خوشبختانه امسال لیگ برتر در شرایط بسیار خوبی در حال برگزاریست. از نظر فنی تیم ها رشد قابل ملاحظه ای یافته اند و آزمایش دوپینگ هم با حضور افسران نادو از وزنه برداران گرفته می شود. آئین نامه ها به خوبی اجرا و مسابقات قانونمندتر از قبل برگزار می شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.