سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئت مدیره جدید آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق معرفی شدند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق از انتخاب هیئت مدیره جدید آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علیرضا تربتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به حجم کاری و همچنین کثرت رقبات در بافق باید هیئت امناء قوی، کارآمد و متخصص برای آستان مقدس امامزاده منظور شود تا با بکارگیری مردم در امر عمران و آبادانی کارها سریعتر انجام شود و این آستان مقدس با همتی بلند متحول شود. 

وی اظهار کرد: یکی از عواملی که این آستان پیشرفت نداشته این است که هیئت امناء به دلیل مشغله زیاد نتوانسته اند پیگیر مسايل و مشکلات شوند. 

تربتی با اشاره به اینکه احکام هیئت امناء توسط اداره اوقاف صادر می شود و اشخاص توسط همین اداره منصوب می گردند بیان کرد: اسم و مقام در اینجا مهم نیست اعضا باید بتوانند با وقت کافی به امورات آستان مقدس بپردازند. 

وی در پاسخ به اینکه جایگاه امام جمعه شهرستان، قبلا و در حال حاضر در کجای هیئت امنا قرار دارد عنوان کرد: امام جمعه نقش پدر شهرستان را ایفا می کند و وی نظارت عالیه بر فعالیت هیئت امنا خواهد داشت. 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بافق ادامه داد: اگر امام جمعه به عنوان یکی از اعضای هیئت امنا انتخاب شود چه کسی می تواند نقاط ضعف را گوشزد نماید و در هیچ کجای استان نیز ائمه جمعه در هیئت امناء بقاع متبرکه قرار ندارند. 

وی شان و منزلت امام جمعه شهرستان را بالاتر از آن دانست که در امور اجرایی وارد شود. 

تربتی در ادامه سید سعید حسینی مبارکه را بعنوان رییس هییت امنا، سید ابراهیم حسینی مدیر اجرایی و عضو هیت امنا، حجت الاسلام علیرضا دهستانی مسئول فرهنگی، محمد رنجبر و حاج اکبر علیزاده را نیز اعضای هیئت امنای آستان مقدس معرفی کرد. 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بافق ابراز امیدواری کرد با انتخاب هیئت مدیره جدید هر چه سریعتر وضعیت کنونی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق ساماندهی شود و رضایت مردم نیز جلب شود.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.