سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

اعزام کارکنان زن دادگستری سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان نور

کارکنان و حقوقدانان زن دادگستری سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،معاون فرهنگی دادگستری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: 40 نفر از کارکنان و حقوقدانان زن دادگستری سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
حجت‌الاسلام غلامرضا نجفی افزود: در راستای تحقق برنامه‌های پنج ساله قوه قضائیه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم برنامه‌های فرهنگی 40 نفر از کارکنان و حقوقدانان زن سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان نور در جنوب کشور اعزام شدند.

معاون فرهنگی دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور زنده نگه داشتن یاد، نام شهدا، ادامه راه آن بزرگواران، ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی است.

وی افزود: اردوی راهیان نور دریایی موجب شناخت بیشتر از شهدای خلیج فارس خواهد شد. این اردوها کار مقدسی برای شناخت بیشتر شهدا و سیر و سلوک شهدای دریایی است.

گفتنی است: این اردو با همکاری و تعامل معاونت فرهنگی و بسیج حقوق‌دانان استان برگزار شده و در این اردو بانوان از یادمان شهدای گمنام در بندر عباس، موزه خلیج فارس، قلعه پرتقالی‌ها در جزیره هرمز و یادمان مناطق عملیاتی در جزیره خارک دیدن کردند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.