سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب در صدا و سيما/ سیاهکلی معاون رئیس صدا و سیما شد

دكتر علی عسكری رئيس رسانه ملی، در حكمی لطف اله سياهكلی را به سمت معاون رئيس سازمان صداوسيما و رئيس سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير در فضای مجازی منصوب كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دكتر علی عسكری رئیس رسانه ملی در حكمی لطف اله سیاهكلی را به سمت معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب كرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی صداوسیما، متن حكم به شرح ذیل است:
 
 جناب آقای لطف اله سیاهكلی 

نظر به مراتب تعهد، تخصص، دانش و تجارب ارزشمند مدیریتی جنابعالی، به موجب این حكم، به سمت معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب می‌شوید.

استاندارد سازی خدمات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی هدایت و نظارت برای تولید و انتشار محتوا و خدمات مبتنی بر اخلاق رسانه‌ای و فرهنگ اسلامی ـ ایرانی، صدور مجوز به ارائه‌كنندگان خدمات در این عرصه؛ تهیه، تنظیم و تصویب نظام نامه‌ها، روش‌های اجرایی، دستورالعمل‌های كاربردی و ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر در جهت حمایت از خدمات‌دهندگان و تأمین حقوق كاربران؛ حمایت و تحرك‌بخشی به حوزه تولید محتوا و خدمات و ایجاد نشاط اجتماعی برای افزایش تبادل اطلاعات ترافیك داخلی و كاهش ترافیك بین‌المللی؛ افزایش كسب و كار و اشتغال‌زایی در این حوزه؛ افزایش مراجعه كاربران بین‌المللی و همچنین استفاده هرچه بیشتر كاربران ایرانی از برترین محتواهای جهان و در نهایت، تهیه دستورالعمل نظارت بر محتوا براساس ضوابط و استانداردهای پخش صوت و تصویر در سازمان صداوسیما و همچنین زمینه‌سازی تسهیل‌گری برای فعالان این حوزه از جمله مأموریت‌های جنابعالی است.

به منظور تحقق مأموریت‌های محوله، تعامل و همكاری با مركز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجموعه‌های مربوط به قوه محترم قضائیه و پلیس فتا و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط لازم و ضروری است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت دارم. 
 
علی عسكری
رئیس سازمان 



انتهاي پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.