سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف 10 تن شير خشک فاسد قبل از ورود به بازار

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: افراد سود جو قصد داشتند 10 تن شير خشک غير بهداشتی را در کارخانه لبنيات مورد استفاده قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ "بهروز سرتيپ نيا" گفت: در پی گزارش های مردمي مبنی بر ذخیره سازی شير خشک فاسد و غيربهداشتی به وسیله يکی از کارخانه های لبنياتی در يک انبار متروکه، تيمی از پليس امنيت عمومی و بازرسان شبکه بهداشت با هماهنگی دادستان براي بررسی موضوع وارد عمل شدند. 

وی افزود: ماموران اين پليس پس از بررسی صحت موضوع ، تحقيقات گسترده ای را آغاز و انبار شير خشک را که متعلق به يکی از کارخانه های لبنياتی بود شناسايی کردند. 

اين مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی های ميدانی پليس مشخص شد افراد سود جو قصد داشتند حجم وسيعی از شير خشک فاسد و غير بهداشتی را به منظور استفاده در فرآورده های لبنی در کارخانه لبنيات مورد استفاده قرار دهند. 

سرهنگ سرتيپ نيا تصريح کرد: تيم رسيدگی کننده پرونده پس از هماهنگي قضائی به همراه كارشناسان اداره بهداشت محل را مورد بازرسی قرار دادند و ده تن شير خشک فاسد را کشف کردند، که در اين زمينه يک نفر دستگير و رسيدگی به اين پرونده در دستور کار پليس قرار دارد .

انتهای پیام /ت 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.