سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیوستن فرمانده محلی فاریاب با صد نفر از همراهانش به گروه طالبان

اعظم پهلوان از فرماندهان خیزش مردمی و از بزرگان ولسوالی پشتون‌کوت ولایت فاریاب با ۱۰۰ تن از افراد مسلح اش به گروه طالبان پیوست.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، اعظم پهلوان، فرمانده محلی خیزش مردمی که از منطقه «تیرکلیک» ولسوالی پشتون‌کوت ولایت فاریاب می‌باشد، روز گذشته با صد تن از افراد مسلح اش که همه از اقارب نزدیک او می باشند همراه با ۲۰ عراده موترسایکل با طالبان یکجا شده است .

مقامات محلی می‌گویند «اعظم پهلوان» با تمام سلاح و تجهیزات دست‌داشته به طالبان پیوسته و در گذشته در روستای”غنده سنگ” و تیرکلیک ولسوالی پشتون‌کوت ولایت فاریاب به حمایت از دولت قرار داشت.

این فرمانده نیروهای خیزش مردمی در منطقه تیرکلیک این ولسوالی فعالیت داشت و در گذشته با نیروهای امنیتی همکاری می‌کرد، اما از چندی بدین‌سو، همکاری خود را با دولت قطع کرده بود.

شفقنا نوشت؛ رحمت الله حشر، ولسوال درزاب جوزجان که این ولسوالی مرز مشترک با ولسوالی‌های پشتون‌کوت و بلچراغ فاریاب دارد، می‌گوید که فرمانده اعظم پهلوان با افراد تحت امرش که با طالبان پیوسته، قرار است حملات تهاجمی شان را بالای مرکز ولسوالی بلچراغ راه‌اندازی کنند.

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.