سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

ضرورت تبدیل مجتمع‌های آموزش عالی سلامت به دانشکده

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به بحث مجتمع‌های آموزش عالی سلامت مراکز آموزش بهورزی سابق گفت: در آینده نزدیک این مجتمع‌ها تبدیل به دانشکده شوند تا بهورزان فارغ‌التحصیل بتوانند از مزایای مدارک صادر شده در ارتقای شغلی و ادامه تحصیل استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ دریک گفت: بخش سلامت از دیدگاه مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اولویت اصلی پذیرفته شده و تلاش همگان به ویژه عوامل اجرایی در صف و ستاد می‌بایستی معطوف به ارتقای کمی و کیفی شاخصه‌های بهداشت و درمان در سطح کشور باشد.

وی افزود: ضعیف شمردن اهمیت صف اول ارائه خدمات بهداشتی بهورزان و مراقبین سلامت)و بزرگ شمردن ستادها، منجر به آسیب‌های جبران‌ناپذیری در ارائه خدمات سلامت می‌شود که باید از آن پرهیز شود.

دریک گفت: در طرح احیای خانه‌های بهداشت در سال 95 به‌دنبال تکمیل کادر نیروی انسانی موردنیاز و تجهیز خانه‌های بهداشت به ملزومات اداری و غیر اداری بودیم که خوشبختانه با حمایت مدیریت ارشد دانشگاه تا حدود زیادی این امر محقق شده اما هنوز در امر تامین زیر ساخت‌های مخابراتی و اینترنتی مشکلات زیادی وجود دارد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.