سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

کاهش 4 درصدی متوفیان سوانح جاده ای

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: شمار متوفیان سوانح جاده ای چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ رضا عزیزی اظهار کرد: 314 شهروند در 9 ماهه سالجاری در سوانح جاده ای این استان جان باختند.

وی با ذکر اینکه مجروحان سوانح جاده ای هشت درصد افزایش داشته است افزود: یک هزار و 617 تن در سوانح برون شهری این استان مجروح شدند.

وی بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته 51 درصد از سوانح رانندگی این استان در سالجاری واژگونی بوده است.

رئیس پلیس راه همدان گفت: بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با 587 فقره سانحه فوتی و جرحی، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به علت تردد با سرعت بالا به ویژه در سر پیچ ها با 198 فقره سانحه رانندگی و رعایت نکردن حق تقدم با 193 فقره سانحه بیشترین علل بروز سوانح در همدان هستند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: آزاد راه همدان - ساوه در این مدت زمان بیشترین مجروحان و متوفیان سوانح جاده ای این استان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه گفت: در 9 ماهه سالجاری در آزاد راه 85 کیلومتری همدان - ساوه، 32 نفر بر اثر سوانح جاده فوت و 800 نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: این در حالیست که در جاده غارعلیصدر با وجود بالا بودن میزان تردد شمار جانباختگان در این مدت زمان هشت نفر بوده است.

سرهنگ عزیزی گفت: 75 درصد از سوانح فوتی و جرحی این استان بین ساعت 14 تا 20 رخ می دهد که عجله برای رسیدن به مقصد، خواب آلودگی و کاهش دقت در حین رانندگی از عوامل بالا بودن آمار سوانح در این مدت زمان است.

در 9 ماهه سال گذشته 327 نفر در سوانح جاده ای این استان فوت و یک هزار و 497 نفر مجروح و مصدوم شدند.

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.