سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست گروه های تلفیقی جشنواره موسیقی فجر/ 1

درخشانی: از امکانات جشنواره برای بخش تلفیقی راضی نیستم

در بخش تلفیقی باید امکانات بیشتر و بهتری در نظر گرفته می‌شد. از هر نظر در ردیف پایین‌تری نسبت به بقیه بخش ها قرار داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه نشست‌های خبری گروه‌های موسیقی تلفیقی جشنواره موسیقی فجر، ظهر امروز نشست رسانه‌ای با حضور میلاد درخشانی در تالار وحدت برگزار شد.

درخشانی در ابتدای این برنامه گفت: چند سال بود که در جشنواره شرکت نکرده بودم. امسال تصمیم گرفته شد که به همراه گروه های دیگر در بخش تلفیقی شرکت کنیم. روز 25 دی ماه که روز تولدم است، روز اجرای من است که این موضوع برایم خوشایند است.

وی افزود: 15 یا 16 قطعه آماده کرده ام که حدود 13 قطعه آن باکلام و بقیه بی کلام هستند. تعدادی از قطعات آلبوم «اشارات نظر» را در جشنواره اجرا خواهم کرد. نوازندگان گروه هرچند از نظر سابقه کاری چهره های آشنایی نیستند ولی حرفه‌ای هستند. صرف نوازندگی کافی نیست؛ بلکه تجربه اجرا، روی صحنه رفتن و ارتباط با مخاطب همه در کنار هم نوازنده کامل را شکل می دهد.

اشکان آبرون کیبورد، آرش عیوضی گیتاربیس، مصطفی شعبانی ساکسیفون و  امیرعلی رحمانی ساز کوبه ای را می‌نوازند و به همراه  برادرم پدرام درخشانی یک قطعه سولو اجرا خواهیم کرد.

وی درباره نحوه برگزاری جشنواره در بخش تلفیقی موسیقی اظهار داشت: بهتر بود برای این گروه، به جای تلفیقی از واژه دیگری استفاده می‌شد.  تقریبا هر خواننده یا گروهی که تصور شده در بخش پاپ قرار نمی گیرد، در بخش تلفیقی قرار داده اند. در حالی که ما با بعضی از شرکت کننده های گروه هیچ عنصر مشترکی داریم. متاسفانه به گروههای تلفیقی در جشنواره توجه نشده است. انتظار داشتم بستر بهتر و مناسب تری وجود داشته باشد تا انگیزه ما هم برای شرکت در جشنواره تقویت شود. باید به بخش های تلفیقی توجه بیشتری شود و امکانات بهتری در نظر گرفته شود؛ چرا که در بخش پاپ به خودی خود از امکاناتی که همیشه دارند، استفاده می کنند. این گروههای تلفیقی است که باید به آنها توجه شود.

وی افزود: از نظر سالن، از نظر سایت فروش بلیط و از هر نظری در مقایسه با بخش های دیگر، بخش تلفیقی یک پله پایین تر قرار داشت. در بخش قراردادها هم رضایتی ندارم. حداقل کاری که می‌شد انجام داد، این بود که قرارداد خوبی بسته شود که این اتفاق هم نیفتاد. فکر می‌کنم بخش‌های دیگر مانند بخش تلفیقی نیاز به کمک اقتصادی ندارند و در این بخش هم با کمترین میزانی که امکان داشته، وارد بحث شده اند.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.