سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

پیروزی انقلاب از اهمیت والایی برخوردار است

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی بزرگی بود که راه آن توسط بزرگان دین پیموده شد و با تلاش امام خمینی (ره) به ثمر نشست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت الاسلام یوسفی نیا افزود: در این مسیر همکاری مردم و ارتباط آنان و با تاسی از رهنمودهای امام راحل توانستند این انقلاب را بنیان گذاری کنند.


وی با بیان اینکه برای انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما این است که با خون خودمان آن را حفظ و حراست کرده و راه جمهوری اسلامی استمرار داشته باشد.

یوسفی نیا با اشاره به اینکه یاد دوران انقلاب اسلامی و یادآوری دوران پیروزی انقلاب از اهمیت والایی برخوردار می‌باشد، تصریح نمود: این انقلاب الگویی برای تمام  جهانیان است و از این رو وظیفه معرفی انقلاب به عهده ما بوده که با هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌هایی در شان انقلاب اسلامی را تدوین و اجرا کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: برنامه‌هایی که در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد باید نشان دهنده دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد، گفت:  برنامه‌های ما شامل معرفی دستاوردها و منشا خدماتی خواهد بود که به عشایر و روستایان عزیز ارائه می‌شود.

وی دیگر برنامه‌ها را شامل برگزاری جشن انقلاب اسلامی، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری در دهه فجر، سرکشی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر جهادی، تزئینات سازمان و... را بیان نمود و از همه دستگاه‌های مرتبط خواست که در زمینه اجرای برنامه‌ها نهایت دقت و همکاری لازم را  مبذول دارند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.